Niestety przyszedł czas na sprzedaż Citroen c2 VTS, który był w moim posiadaniu przez ostatnie 3 lata. Wszystko serwisowane na bieżąco. Auto aktualnie bez wkładu własnego. Auto z sukcesami startowało w cyklu Tarmac Masters w klasie C2 CUP, a w tym roku zaliczyło Rajd Świdnicki. Przez cały okres użytkowania auto było konkurencyjne, wielokrotnie stawało na podium i pomogło mi zdobyć wiele cennych tytułów. Samochód jest zarejestrowany na nowych zasadach, co oznacza, że posiada aktualną Kartę Sportowego Samochodu (KSS) i bez problemu przechodzi wszystkie badania kontrolne.
W wyposażeniu auta jest:
- Fotel kierowcy Mirco RS1 (homo 2027), fotel pilota Mirco RS7 (homo 2027)
- Pasy QMS 6-pkt zwężane 2 cale pod hans (homo 2027)
- kierownica RRS z naba
-świetny rzadko spotykany short shifter
-system gaśniczy RRS
-hamak na kaski
- klatka z papierami od Race Cages
- kuwety z laminatu
- kewlarowa osłona progów, silnika, baku
- auto na zawieszeniu Bilstein B6 (robione na nierówny asfalt w zerkopol) oraz czerwone sprężyny Eibach
- hamulce przód Ferodo DSUNO z tarczami textar PRO, tył tarcze Brembo z klockami Brembo xtra
- hydrauliczny ręczny
- wahacze na tulejach tzw. “Uniball” od 206RC
- tylna belka na poliuretanie Strongflex
- łapa silnika i skrzyni na poliuretanie
- szyby boczne z poliwęglanu
- kuwety z laminatu
-deska flok
-sportowa nagrzewnica
W sercu cytryny kryje się silnik oryginalny VTS wystrojony na wałkach z saxo “rewar” i kolektorze wydechowym 4-1.
Skrzynia MA po rewizji ze szperą Quaife z przełożeniem 13x64 (najkrótsza możliwa do tej skrzyni) i założona tarcza sprzęgła spiekowa.
Po więcej informacji zapraszam do kontaktu.
Auto sprzedaje na felgach OZ F1 z oponami RGC F02 Full-Wet. Dla mocno zainteresowanych do auta posiadam jeszcze 2 komplety Oz F1 z oponami Extreme VRC.