Publikacje

BF Goodrich King of Poland wielkie emocje za nami!
15.10.2019
BF Goodrich King of Poland ostatnia finałowa runda mistrzostw samochodów trenowych ULTRA4 Europe odbyła się w dniach 10-12 października na torze Olszyna Motorpark. To już druga edycja tej europejskiej imprezy wywodzącej się z King of The Hammers.  Potężne 1000 konne maszyny, piękna jesienna sceneria i doping kibiców stworzyły niepowtarzalną atmosferę. To było offroadowe święto! Już trad...
Nowy HOOLIGAN w stajni Avalon Extreme Racing - To jedyne tego typu auto na świecie.
04.10.2019
Oficjalna premiera HYUNDAI i20 WRC Proto – wyjątkowe auto rajdowe sterowane 2 joystick’ami – nowy HOOLIGAN w stajni Avalon Extreme Racing To jedyne tego typu auto na świecie. Adaptacja auta WRC na potrzeby osoby z niepełnosprawnością to miesiące wypełnione projektowaniem, składaniem, przebudowywaniem i testami. Jest to sztuka angażująca fachowców z różnych dziedzin: mechaników, specjalist...
MX-5 vs MX-5: Porównanie obydwu samochodów z wykorzystaniem Assetto Corsa
09.11.2017
Wraz z rozwojem technologii, sprzętu jak i również powszechnie dostępnego oprogramowania, zmieniają się pewne trendy. Zmiana trendów objawia się przez cały czas w naszym codziennym życiu prywatnym i zawodowym. Odżywiamy się inaczej niż wcześniej, wyciskamy ciężary na siłowni w inny sposób, albo pracujemy lub uczymy się z wykorzystaniem nowej techniki. Wszystko to, aby nie tylko osiągnąć lepsze...
Jak realizować marzenia poprzez pasję – wywiad z Kamilem Dzierbickim
13.06.2017
jednym z najmłodszych polskich profesjonalnych drifterów     Druga runda Polish Drift Open na Autodromie Pomorze w Pszczółkach pod Trójmiastem. Fantastyczna czerwcowa pogoda, piękne słoneczko i w tak pięknych okolicznościach spotykamy się z Kamilem Dzierbickim, zawodnikiem STAG Rally Team. KORBA – tak wołają na tego młodzieńca, wspieranego przez najbliższych, który przebojem wdziera się na polską...
KROK 3 - KLATKA I OSPAWANIE
31.10.2016
Zanim przedstawimy kolejny etap budowy naszego demo cara, mamy ważne pytanie do naszych czytelników. Co jest najważniejsze w przygotowaniu pojazdu do sportu? Moc silnika, sztywne zawieszenie czy może dobre opony? Wszystko to jest istotne, ale co jest najwyższym priorytetem? Nie przedłużając – najważniejsze jest bezpieczeństwo. Wpływa ono również na psychikę zawodników, ponieważ im pewnie...
krok 2 - DEMONTAŻ I ODCHUDZENIE
31.10.2016
Wybebeszanie wnętrza nie służy tylko, aby samochód stracił trochę na wadze. Bynajmniej nierzadko bywa tak, że odbudowana rajdówka jest cięższa od swojej bazy. Zaoszczędzone kilogramy często połyka klatka bezpieczeństwa, osłony i inne wzmocnienia, a także (jeśli do tego dochodzi) swap silnika. Jak będzie u nas? Jeszcze nie wiadomo, ale nie walka o każdy kilogram jest tutaj najważn...
KROK 1 - PLAN BUDOWY
30.10.2016
W naszym przypadku proces ten był bardzo długi i może się okazać, że będzie dłuższy niż sama budowa samochodu. Pewne jest, że nie da się przewidzieć wszystkich niespodzianek jakie będą nas czekać, ale przed rozpoczęciem budowy trzeba stworzyć najdokładniejszy plan budowy jaki jesteśmy w stanie zrobić. Ważne są nie tylko wyliczenia finansowe, aczkolwiek one mogą okazać się kluczowe, ale również dos...
PARTNERZY
30.10.2016
Bardzo ważny jest odpowiedni dobór wykonawców odpowiedzialnych za poszczególny etap budowy. My mamy to szczęście, że budujemy samochód DEMO, więc możemy liczyć na większe zainteresowanie i lepsze ceny. Nie zmienia to jednak faktu, że wybór partnerów może być kolejnym kluczowym elementem układanki przy składaniu samochodu wyczynowego.  Poniżej wymienimy firmy, bez których nasz samochód nie powstałb...
47. Rajd Festiwalowy w Opolu
18.06.2016
W ostatnim czasie wiele się działo u Dżimmora. Może pamiętacie, że końcem października zeszłego roku skasowałam budę z klatką? Dzięki dobremu sercu ludzi powiązanych z rajdami, udało się odbudować Seicento. Jeszcze raz dzięki wszystkim za pomoc! To dzięki Wam kolejne starty są możliwe! Jeśli ktoś nie wie, o czym piszę, to zapraszam na Facebooka wpisując „Cegiełka na Dżimmora”.     Pierwszego cz...
Reklama