Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Autumn Off-ROAD Challenge Szczecinek

sobota 28.09.2019
Szczecinek, woj. ZACHODNIOPOMORSKIE
4X4, PRZEPRAWOWE
Posiadaczy czterech kółek z napędem 4x4 zapraszamy na trzecią rundę GP Off-road Challenge 2019 która odbędzie się w Szczecinku.
Turystyk - 40 pkpów. Trasa około 40km. Doszło nam troszkę terenu więc odwiedzicie kilka nowych miejsc.
Wyczyn - do zdobycia 50 pieczątek. Trasa około 30km.
Extreme - jeden OS po taśmach. 50 pieczątek. Trasa około 30km.
Open, Quad - 3 oesy po taśmach pod okiem sędziego. Do zdobycia 50 pieczątek.
Pieczątki w stopniu trudności od lekkiego do takich które robi Andrzej 😊


WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW ODNOŚNIE TRASY I PIECZĄTEK PODAMY PÓŹNIEJ
Pieczątki oznaczone w roadbooku. Tym razem pieczątki nie są wspólne. Będziecie poruszać się po kilku różnych trasach. Wygrywa załoga, która zdobędzie większą ilość pieczątek. W przypadku tej samej liczby zdobytych pieczątek zdecyduje czas przejazdu odcinka OS.
Klasy:
Turystyk - seria, zwykle opony (nie maxi cross, simex, rolnik, bogger). Dopuszcza się lift zawieszenia i budy, stalowe zderzaki. Tylko auta turystyczne, nie wymagające "gruntownej blacharki".
Wyczyn - auta zmodyfikowane do terenu
Extreme - auta z jedną wyciągarką z przodu, nadwozie seria (klatka zewnętrzna lub wewnętrzna dozwolona)
Open - wyciągarki elektryczne i mechaniczne
Quad - można korzystać z dwóch wyciągarek
W przypadku zajęcia tego samego miejsca o wygranej zdecyduje czas z OS.
Po zdaniu kart gdy my będziemy liczyć wyniki odbędzie się WYŚCIG RÓWNOLEGŁY i/lub KRÓL BŁOTA
Regulamin uzupełniający
§ 1. Informacje ogólne
1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w imprezie rekreacyjno-sportowej ,, Summer OFF-ROAD CHALLENGE" zwanej w dalszej części regulaminu "Imprezą".
2. Organizator: 4x4 CHOJNICE, 4x4 Chojnice i okolice, 4x4 Szczecinek
3. Termin: 13.07.2019 od godz. 7.00 do godz. 18.00.
4. Wpisowe do dnia 01.05.2019 wynosi 280zł, od 02.05.2019r. wynosi 300 zł. Od dnia 01.07.2019r. oraz w dzień imprezy wynosi 330zł bez względu na ilość osób w pojeździe, jednakże nie więcej niż w dowodzie rejestracyjnym pojazdu.
Ograniczenie do 130 załóg
5. Potwierdzeniem i warunkiem uczestnictwa jest wpłata zaliczki w wysokości 100zł lub całej kwoty na konto bankowe:
62 1020 1491 0000 4902 0008 0721
Mariusz Dorawa
W tytule przelewu proszę wpisać: Imię i nazwisko kierowcy i pilota oraz koniecznie telefon kierowcy, auto, klub/team, klasę w której startujecie, (wszystkie te informacje usprawniają bardzo odprawę).
Załoga pojawia się na liście wg. daty wpływu wpisowego.
6. Zapisy przyjmowane są również na e-mail 4x4chojnice@wp.pl lub sms 511201202
7. Zaliczka jest zwrotna jeśli poinformujecie o tym maksymalnie na 7 dni przed imprezą. Jeśli załoga nie stawi się na imprezie bez poinformowania organizatora to zaliczka przepada. Można również przepisać zaliczkę na inną załogę.
8. W przypadku odwołania imprezy zaliczka lub pełna wpłata ulega zwrotowi.
9. Baza Startu i Imprezy : GPS 53.726380,16.654155
Dane do navi: Szczecinek ul. Kołobrzeska.
Wyjeżdżając z Szczecinka ulicą Kołobrzeską jedziecie na rondzie prosto. I tam po kilkuset metrach, będzie przejśce dla pieszych. Tam zjeżdżacie w prawo i dalej jedźcie po strzałkach.
10. Ramowy program imprezy:
- godz. 7.00 otwarcie bazy zlotu
- godz. 7.10 plombowanie aut, informacje organizacyjne,
- godz. 9.20 zakończenie przyjmowania załóg, odprawa
- godz. 9.30 start załóg
- godz. 16:30 zakończenie zdawania Kart Drogowych, ognisko
- godz 16.35 Król Błota i/lub Wyścig Równoległy
- godz. 17.15 Ogłoszenie wyników tymczasowych
- godz. 17:30 ogłoszenie wyników wręczenie pucharów i nagród
- godz. 18.00 zakończenie imprezy.
11. Każda załoga otrzyma roadbook. Jest to impreza prywatna, na prywatnym terenie. Po drogach publicznych poruszają się tylko klasy Turystyk, Wyczyn i Extreme.
12. Nagrody.
Co event otrzymujecie puchary za wywalczone miejsce. Nie przewidujemy nagród co edycje. Tylko na podsumowanie roku. Dla zwycięzców GP Off-road Challenge 2019 czekają bardzo atrakcyjne nagrody w postaci, wyciągarek, lin syntetycznych, hi-lifty, liny kinetyczne, sprzęt off-road, kosmetyki samochodowe. Wejściówki na inne imprezy. Vouchery m.in na jazdę czołgiem :-) I wiele innych. Jest o co walczyć 👍
Warto zostać i walczyć do końca gdyż wśród osób które zostaną na rozdanie rozlosujemy nagrody dodatkowe. Zapraszamy 😀
________________________________________
§ 2. Warunki uczestnictwa.
2.1. Opłacenie wpisowego.
2.2. Pojazd biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- dopuszczalna masa całkowita do 3,5T ,
- zarejestrowany i dopuszczony do ruchu drogowego ,
- ważne badanie techniczne,
- posiadać aktualne i opłacone ubezpieczenie OC i NNW ,
- kaski ochronne dla załogi typu samochodowego lub motocyklowego (obowiązkowe tylko na OS, zalecane w przeprawie w klasach: wyczyn, extrem, open)
- wyposażony w minimum jedną gaśnicę, apteczkę, lina lub taśma holownicza, haki z przodu i z tyłu służące do wyciągania o wystarczającej wytrzymałości. Nadwozie zamknięte lub pałąk bezpieczeństwa
- maksymalna zewnętrzna średnica kół to 37 cali. Dopuszcza się wyjątki po konsultacji z organizatorem.
- musi być oznaczony naklejką z numerem porządkowym oraz wszystkimi dostarczonymi przez organizatora naklejkami sponsorów ( w dowolnych miejscach pojazdu ).
2.3. Uczestnik biorący udział w imprezie musi spełniać następujące warunki:
- kierowca pojazdu musi posiadać ważne prawo jazdy o odpowiedniej kategorii
- zaleca się aby załoga i pasażerowie pojazdu wykupili w własnym zakresie ubezpieczenie zdrowotne od kosztów leczenia i następstw nieszczęśliwych wypadków
- ze względu na bezpieczeństwo swoje i uczestników zabrania się SPOŻYWANIA ALKOHOLU PODCZAS IMPREZY
2.4. Organizator nie dokonuje sprawdzenia powyższych warunków, a kierowca zgłaszając swój udział i podpisując oświadczenie deklaruje, że spełnia wszystkie powyższe warunki uczestnictwa. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 1.
2.5. Uczestnik odpowiada za stan techniczny swojego samochodu, za jego przygotowanie do imprezy oraz za jego ewentualne naprawy podczas Imprezy.
§ 3. Informacje o przejeździe i uczestnikach
3.1. Przejazd będzie się odbywał wzdłuż wyznaczających trasę taśm koloru biało-czerwonego.
3.2. Miejsca wyłączone z imprezy są oznaczone taśmą koloru biało-czerwonego. Pod groźbą wykluczenia z Imprezy, kategorycznie zabrania się zrywania, omijania taśm zabezpieczających.
3.3. Poza miejscami wyznaczonymi, kategorycznie zabrania się poruszania po uprawach leśnych i rolnych (obsiane i obsadzone pola, łąki, zaorane pola itp).
3.4. Po prawej stronie pojazdu zostanie przyplombowana Karta Drogowa (KD).
3.5. Przejazd polegać będzie na próbie pokonania wyznaczonej trasy czasie 7h i zaliczenia rozmieszczonych Pieczątek oraz Odcinków Specjalnych (OS).
3.6. Trasa przejazdu (z wyłączeniem pieczątek) jest do przejechania przez każdy fabryczny samochód terenowy z napędami 4x4.
3.7. Uczestnicy zobowiązani są do poruszania się ściśle po terenie imprezy. Niedopuszczalne jest jakiekolwiek poruszanie się poza trasą, z wyjątkiem publicznych dróg asfaltowych.
3.8. W przypadku decyzji o rezygnacji z udziału w imprezie podczas jej trwania kierowca jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Organizatora Imprezy
3.9. Na trasie przejazdu imprezy trzeba się liczyć z napotkaniem innych uczestników ruchu drogowego, w tym pieszych. Wówczas należy zachować szczególną ostrożność i zasadę ograniczonego zaufania.
3.10. Poza wyznaczonymi miejscami typu OS (Odcinek Specjalny) uczestnicy imprezy zobowiązani są do przestrzegania przepisów Ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
3.11. Na zdobycie wszystkich pieczątek i zaliczenie tras OS jest wyznaczony określony czas 7 godzin dla każdej załogi.
3.12. Start i wyjazd samochodów w teren odbywa się w kolejności dowolnej.
3.13. Na listę uczestnicy będą wpisywani zgodnie z kolejnością wpływu na konto wpisowego lub zaliczki.

Reklama
Reklama
Reklama