Zaczynając, typowe auto oczko w głowie, pierwsza moja rajdówka, wszystko robione jak dla siebie, najlepiej jak się da.
Zbudowany w 2020 roku na nadwoziu z vana rok 2006/2007.
Bardzo zdrowa buda, w tamtym roku zrobione progi oraz wstawione rurki serwisowe na Kobyłki. Od spodu konserwacja.
Belka wachacze, zwrotnice, zaciski, jarzma piaskowane i malowane proszkowo, wachacze w 2023 zmienione na nowe oryginalne magnetti marelli, nowe przeguby zewnętrzne.
Całe zawieszenie na poliuretanie, silnik na poduszkach poliuretan .
Zawias:
Słynny Bilstein gruba laga z przodu, z tyłu Bilstein b6 + eibach pro kit. Zawieszenie działa fenomenalnie.
Tarcze przód Brembo max+ klocki ferodo ds3000.
Hamulce tył na szczękach ,po zmianie na tarcze jest problem w seju, że łapie najpierw tył.
Korektor hamowania rrs, hydrołapa swaagier. Układ zalany płynem rbf 660.
Silnik złożony w połowie 2023 blok 1.4 dół i 1.2 góra, ostre wałki azotowane rewar, lekki porting kanałów, duża przepustnica 1.6. Lekkie koło zamachowe. Stożek simota.
Korektor wydechowy 4-2-1.
Osprzęt silnika magnetti marelli .
Skrzynia: najkrótsze seryjne przełożenie 13/64 wsadzone do obudowy 5 biegowej żeby była lżejsza(rewizja w 2023).
Dołożone wspomaganie, krótki magiel, szykany robi się jak w bajce.
Klatka wg zał. j przechodziło rajd małopolski i tarmac.
Silnik 110 koni 130nm potwierdzone wykresem.
Wszystkie szyby poza czołową zamienione na poliwęglan.
Zestaw maski i klapy tył lekki oraz oryginalny.
Pewnie dużo rzeczy pominąłem więc w razie pytań tel. 664-343-712