Honda Civic VTI zbudowana w pełni zgodnie z homologacją A-5444.
Nadwozie:
- 1995r. - EH2 - wersja kanadyjska
- klatka max rozbudowana zg z załącznikiem J - APTechnology
- wzmocnione, obspawane podwozie
- auto zbudowane od podstaw na początku 2019r (około 700 km/os)
- odświeżone podwozie w 2023r
- podwozie i karoseria polakierowane na biało, wnętrze i klatka na srebrno
- auto oklejone folią wysokiej jakości full print - DCT Świdnica - po zdjęciu naklejek firm zostaje sama baza.
( Pod folią elementy odkręcane tj drzwi, maska, klapa są koloru czerwonego, na karoserii są miejsca gdzie przy zmianie oklejenia podniósł się miejscami lakier i są miejsca na karoserii czerwone pod oklejeniem)
- na dachu wlot powietrza
- lampy soczewkowe - BiLED
- waga ok 980 kg
- buda bezwypadkowa - prosta - bez korozji
- KSS - polski sportowy paszport samochodu
Silnik:
-Silnik B16 - 193KM/184NM - zbudowany 2023r (0 km/os) - JDM garage - pełna specyfikacja dla zainteresowanych - silnik z potencjałem na większą moc niestety przez ograniczenia homologacyjne wynik jest słabszy
- komputer P28 - strojnie dohcvtec.pl
- wiązka seryjna
- kolektor ssący, przepustnica, kolektor wydechowy zgodnie z homologacją - seryjne
- wydech 2.36" - jeden tłumik i katalizator sportowy
- aparat zapłonowy seryjny
- wtryski 440 cc / 3 bar Denso
- pompa paliwa z mazdy RX8
- łapy silnika i skrzyni biegów poliuretanowe
Skrzynia biegów:
- kłowa skrzynia biegów - zbudowana 2023r (0 km/s) - przełożenie główne Mdrive 5.0, biegi Beckert
- szpera Mfactor 1.5way - po pełnym przeglądzie w RA-CE.pl , nowe rampy (0 km /os)
Zawieszenie:
- amortyzatory Proflex 3- Way - gravel spec ( ok 500 km/os po przeglądzie Hight Tec)
- wszystkie tuleje uniballe ( tylko 2 sztuki poliuretan) - Fluro/hardrace
- krótka przekładnia kierownicza 12:1 (2.4 obrotu) - by KMV - dzięki temu wóz niesamowicie skręca i nawet można polubić szykany jeżdżąc hondą 😁
Hamulce:
- zaciski i tarcze przód i tył - seryjnej wielkości
- klocki przód CL
- elastyczne przewody w metalowym oplocie
- sztywne przewody w kabinie
- hamulec ręczny AP
- dwie pompy hamulcowe wilwood z balancerem
Wyposażenie:
- elastyczne przewodu paliwowe teflonowe w oplocie metalowym
- fotele Mirco RS1 do końca 2023r
- pasy Sabelt 2" 6pkt pod Hans do końca 2023r
- deska flok
- boczki karbonowe
- kuwety pod nogi laminat
- aramidowa osłona baku paliwa
- aluminiowa płyta pod silnik
- system gaśniczy RRS
- wyświetlacz z dodatkowymi czujnikami UKP pro (temp. Wody, temp. Oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie paliwa, egt, temp. powietrza w dolocie)
Dla osób zainteresowany udostepnie zdjęcia z budowy nadwozia lub silnika które posiadam.
Cena wyjściowa 18500€ (80 000 zł) - cena za auto w podanej wyżej specyfikacji.
Za dodatkową opłatą do auta posiadam trochę części zapasowych (np. skrzynia biegów FD 4.9 Mfactor + OEM szpera, aparat zapłonowy, komputer P28, felgi 15" na szuter ok 12 sztuk, opony szutrowe, części karoserii, czujniki, komplet wahaczy na poliuretanie, zwrotnice, zaciski hamulcowe, chłodnica wody, półosie)
Możliwość odpłatnego transportu w Europie po uzgodnieniu szczegółów.