Zapraszam na otomoto gdzie można zobaczyć więcej zdjęć w lepszej jakości, link:
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-m3-bmw-s54b32-408koni-kjs-trackday-wsmp-ID6GaIm6.html
Samochód w moim posiadaniu od 2012 roku. Kupiony jako model 318. Obecnie został wstawiony silnik S54B32, który po wystrojeniu osiągnął moc 408 KM i moment obrotowy 370Nm (wykres w zdjęciach). Silnik pochodzi z angielskiego modelu bmw Z4M z automatem z przebiegiem 112 tyś mil. Samochód po swapie uczestniczył kontrolnie w kilku zaledwie imprezach. Silnik pracuje bardzo dobrze.
-EcuMaster EMU, podłączony przez Bluetooh Module do EMUDASH na tablecie (Możliwość wstawienia ADU w miejsce zegarów(Plug&Drive))
-Strojenie w firmie Pro-Motor Warszawa
-Przepustnice sterowane elektroniczne - Jacek Sobczak Rally Poznań - reakcja na gaz naprawdę błyskawiczna,.
-Hamulce przód e36 M3
-Zwrotnice i wahacze - e36 M3
-Hamulce tył e46 3.0
-Drzwi kierowcy i pasażera E46 M3 aluminiowe od M3 CSL!!!
-Pokrywa silnika i bagażnika - tworzywo (Race hatch)
-Zainstalowany Sportowy ABS od E46 M3 - Jacek Sobczak Rally Poznań.
-Zawieszenie gwintowane ISC Race z regulacją wysokości, twardości i camber
-Mechanizm różnicowy LSD 40%, przełożenie skrócone 3,91
-Zapasowy dyferencjał o przełożeniu 3,73
-Hamulec ręczny na osobnej pompie dwutłoczkowej.
-Pokrywa silnika oraz klapa bagażnika - tworzywo
-Błotniki przednie poszerzone - tworzywo
-Blotniki tylne poszerzone.
-Wyłącznik prądu w kabinie.
-Akumulator i zbiornik spryskiwacza przeniesiony do tyłu.
-Zainstalowany Intercom Sparco dla kierowcy i pilota
-BBS 18 Cali na dużym odsadzeniu.
Samochód dzięki niskiej masie oraz krótkim przełożeniom dyferencjału bardzo, bardzo szybki. Auto zbudowane hobbystycznie, stoi od początku w garażu, Właściciel starszy pan 66 lat i już nim nie jeździ.
PROSZĘ O KONTAKT WYŁĄCZNIE TELEFONICZNY, NIE JEST PEWNE ŻE ODPOWIEM NA MAIL/WIADOMOŚĆ