Oryginalny Mitsubishi Colt RalliArt DIESEL na sprzedaż
Unikatowy, oryginalny Mitsubishi Colt RalliArt stworzony na potrzeby rajdowych mistrzostw Winston Colt Cup 2006 we Włoszech (promocyjne mistrzostwa samochodów małolitrarzowych z silnikiem turbodiesla organizowane przez RalliArt). Fabryczny tuning za pomocą specjalnego fabrycznego zestawu tuningowego zaprojektowanego i dystrybuowanego przez RalliArt we Włoszech.
Prawdopodobnie istnieje bardzo niewielka liczba egzemplarzy tego modelu na świecie.
Niewykluczone, że ma rosnącą wartość kolekcjonerską.
UWAGA: w cenie dorzucam drugi bliźniaczy egzemplarz powypadkowy (na drodze publicznej) na części (posiada np. wzmocniony ECU, większe tarcze hamulcowe)!
GARŚĆ OFICJALNYCH INFORMACJI:
http://www.repubblica.it/2006/06/motori/giugno-2006/gare-diesel/gare-diesel.html?refresh_ce
https://www.ewrc-results.com/final/86687-motor-show-mitsubishi-colt-cup-2006/
Filmy z rajdów Mitsubishi Colt w 2006 i 2007r.
https://www.youtube.com/watch?v=lAfsOBpI4Nc (od 34s)
https://www.youtube.com/watch?v=NwTarf9oQM4
DANE POJAZDU I HISTORIA:
- zakupiony z salonu RalliArt Italia jako auto demonstracyjne!
- Data produkcji: 2006, pierwsza rejestracja: 2008 (właściciel RalliArt Italia)
- Sprowadzono do Polski 2 egzemplarze w 2016 w celu reklamowania portalu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi autoria.pl, z przebiegiem kilku tys. km, w stanie "jak nowe" - patrz zdjęcie. Sądząc po idealnym stanie technicznym po sprowadzeniu prawdopodobnie nigdy nie uczestniczył w rajdach ewentualnie być może tylko w rajdzie Winston Colt Cup 2006, na potrzeby którego został wyprodukowany.
- Aktualnie przebieg tylko 10 tys. km absolutnie bez użytkowania rajdowego w Polsce
- Zarejestrowany, dopuszczony do ruchu na drogach publicznych, aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC (może jechać na wyścig / trening na własnych kółkach - oszczędność na lawecie!)
- Stan techniczny bardzo dobry
- Absolutnie bezwypadkowy
- 1 właściciel w Polsce (pomijając sprzedawcę z rodziny, u którego stał w garażu. Sprzedawca użytkował drugi wspomniany egzemplarz, który uległ wypadkowi kilka miesięcy temu)
- pełna dokumentacja.
Idealny dla początkujących rajdowców (dla jakich został stworzony), dający umiarkowaną moc, ale 100% wrażenia rajdowe. Świetnie trzyma na zakrętach. Polecam dla syna / córki jako świetny sprzęt treningowy.
Czekał aż własny syn podrośnie, ale ten nie jest zainteresowany tematyką, poza tym ledwo się mieści do fotela.
A niepotrzebnie zabiera miejsce w garażu i kosztuje ubezpieczenie.
DATE TECHNICZNE:
- homologacja FIA
- grupa N (RS1 diesel do 1600cm3)
- silnik 1.5 DiD, 3-cyl, 12V
- manualna skrzynia biegów
- Moc przed tuningiem 95KM/210NM
- klimatyzacja
- elektryczne szyby
- koła letnie + koła zimowe
- pilot, zamek centralny
TUNING KIT RALLIART:
- 6 punktowa klatka bezpieczeństwa (Roll-bar)
- odelżony do 990kg
- modyfikacja ECU Ralliart
- sprzęgło spiekowe
- fotele kubełkowe Sparco
- pasy 4-punktowe, 3"
- skórzano-aluminiowa kierownica rajdowa SPARCO
- zawieszenie Extremetech
- klocki hamulcowe SPARCO
- aluminiowe pedały SPARCO
- system gaśniczy SPARCO
- karbonowe panele drzwiowe
- felgi rajdowe Speedline Corse
- sportowy wydech i katalizator
- zewnętrzne zamki klap
- lampka nawigatora
- cyfrowy wyświetlacz parametrów
- centralny wyłącznik napięcia
i inne.
- dźwięk jak benzynowe Maserati V8 ;) https://clipchamp.com/watch/ryq0ARurpIA
Cena być może do negocjacji, jeśli nie będzie chętnych za tą cenę. Ogłoszony także na innych portalach.
Bonusy:
- homologacja ciężarowa (demontowalna kratka), faktura i możliwość odliczenia VAT
- mało pali (4-5l/100km)