Kalendarz imprez motoryzacyjnych

Zmota Trophy

II runda TLT 2019 rajd off-road

sobota 08.06.2019 - niedziela 09.06.2019
Długosiodło, woj. MAZOWIECKIE
4X4, PRZEPRAWOWE



Zmota Trophy to stosunkowo nowy projekt, który realizujemy od 2016 roku. Na przepięknych i wymagających terenach okolic Wyszkowa i Długosiodła, gdzie od 8 lat przeprowadzaliśmy imprezy przeprawowe Zmotka i Squszewskie Komarki postanowiliśmy przygotować rajd terenowy z pomiarem czasu na próbach. Nie oznacza to jednak ogromnej konfrontacji pomiędzy załogami w czasie pokonywania prób, a raczej na koncentracji, sprawnym i w miarę szybkim zmierzeniu się z przygotowanym zadaniem terenowym. W czasie 2 dni zmagań każda załoga będzie miała okazję do pokonania 7- 8 zróżnicowanych prób terenowych a suma wszystkich czasów decydować będzie o miejscu w klasyfikacji rajdu. Jak zwykle zaproponujemy piękne widokowo dojazdówki wiodące przez Puszczą Białą i zagubione mazowieckie wioski. Gwarantujemy duże zróżnicowanie terenu – nie zabraknie wymagających ciągów torfowych, piaskarni, przeszkód wodnych, trawersów a także prób sprawdzających możliwości trakcyjne samochodów. Bazą imprezy będzie leśniczówka Pod Jaworem - położona tuż pod Długosiodłem, oferująca 10 miejsc noclegowych oraz zapewniająca infrastrukturę umożliwiającą rozbicie namiotów i ustawienie camperów. 




ZAPISY 

Zapisy na imprezę drogą mailową biuro@adrenalinka.pl,

lub telefonicznie +48 509 570 840

W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia i nazwiska kierowcy oraz pilota wraz z numerem telefonu kontaktowego, marki i nr rejestracyjnego pojazdu oraz rozmiaru koszulek rajdowych.

KOSZTY 

600 zł od załogi rozumianej jako kierowca i pilot

300 zł od kierowcy quada. Płatne przelewem na konto: Marcin Francuz ul Piękna 44/6d Warszawa

ING Bank Śląski 73 10501038 100000 231667 3025 z dopiskiem: Trophy

W ramach wpisowego zapewniamy:

przygotowanie trasy, stosowne zezwolenia

naklejkę imprezy

pomiar czasu i pracę sędziów

zabezpieczenie medyczne, udział w bankiecie, puchary dla zdobywców miejsc na podium.

BAZA I HARMONOGRAM: 

Agroturystyka Łowisko Przetycz Folwark 28

Koordynaty Bazy wg Garmin

N 52. 44. 337

E 021 32. 333

https://goo.gl/maps/hBqxHErFp5n

Dojazd: Z Warszawy trasą S8 za Wyszków, następnie około 12 km przez Trzciankę główną drogą w kierunku na Ostrów Mazowiecką aż do skrętu na Długosiodło. 10 km do centrum Długosiodła i tam na rondzie w lewo kierunek Wyszków. Po około 1800 m w prawo kierunek Wyszków i po 450 m w lewo bramą w kierunku jeziora i widocznych domków.

Na terenie Bazy posiadamy 6 miejsc noclegowych (30 zł) pod dachem – prosimy o wcześniejszą rezerwację telefoniczną pod nr

509 570 840. Bez żadnych dodatkowych opłat można natomiast rozbić namiot i skorzystać z prysznica. Teren Bazy jest ogrodzony i będzie pod opieką przez cały czas trwania rajdu. W sprawie noclegów pod dachem w Długosiodle dzwońcie do P.Alicji, a ona spróbuje Was rozlokować na miejscowych kwaterach prywatnych.

Agroturystyka w okolicy :

Pensjonat u Alicji Długosiodło 504 247 666 – 20 miejsc

Lipnik Park okolice Długosiodła 0 602 342 519 – 40 miejsc

HARMONOGRAM

Dzień I

18.00-20.00 Otwarta recepcja w bazie rajdu ! – integracja, ognisko.

Dzień II

10.00 Odprawa

11.00 Start imprezy

18.00 Maksymalny czas zdania kart drogowych w bazie

19.00-01.00 Kolacja w formie szwedzkiego stołu, mini bankiet – alkohole we własnym zakresie, preferencyjne ceny w Pubie

Dzień III

09.00 Możliwy wyjazd na trasę

15.40 Maksymalny czas zdania kart drogowych w bazie

16.15 Ogłoszenie wyników

REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY ZAWODÓW:

ETAP – część imprezy składająca się z określonej przez organizatora trasy, na której występują OS-y odcinki specjalne

ODCINEK SPECJALNY (OS) – odcinek oznakowany miejscem startu oraz mety, na którym dokonywany jest elektroniczny pomiar czasu. Na OS-ie poruszamy się TYLKO i WYŁĄCZNIE według planu graficznego oraz Według Taśm (WT) w pasie +/- 5 m w obie strony od wiszącego fragmentu taśmy ( chyba, że organizator wyraźnie odgrodzi część trasy białą taśmą) lub Między Taśmami (MT)- w tym przypadku załogi mają do dyspozycji cały teren pomiędzy dwoma rozpiętymi taśmami. Na OS-ie poruszamy się tylko i wyłącznie w kierunku wskazanym przez sędziego OS-u. Na trasie OS-u NIEDOPUSZCZALNA JEST JAKAKOLWIEK POMOC Z ZEWNĄTRZ ! Dotyczy to zarówno pomocy mechanicznej, dostarczania części jaki i również pomocy kibiców ( chyba, że sędzia zadecyduje inaczej). Dopuszczona jest tylko i wyłącznie pomoc pomiędzy załogami będącymi uczestnikami danego OS-u w obrębie jednej klasy. Wjazd na metę OS-u musi odbyć się z kierunku wyznaczonego przez Sędziego. Dopuszcza się przyholowanie załogi na metę OS-u przez innego uczestnika OS-u w obrębie jednej klasy.

TARYFA – kara czasowa za różnego rodzaju przekroczenia. ( patrz szczegółowy taryfikator)

KARTA DROGOWA – dokument, na którym zawodnicy zbierają potwierdzenia zaliczenia poszczególnych OS-ów. Znajdują się w nim również wszelkie informacje organizacyjne.

SĘDZIA– Wyraźnie oznakowany człowiek z ekipy organizującej imprezę Zmota Trophy. W każdym momencie trwania imprezy należy stosować się do jego poleceń.

STREFA SERWISOWA– Wyznaczona na każdym z etapów strefa, na której można udzielać pomocy mechanicznej z zewnątrz.

POMIAR CZASU – Dokonywany jest za pomocą zsynchronizowanych na Starcie i Mecie danego OS-u elektronicznych zegarów z dokładnością do 1 sekundy.

LIMIT CZASU OTWARCIA STARTÓW (LC OS) – W książce drogowej załogi mają określony ścisły limit godzinowy otwarcia startów poszczególnych OS-ów. W przypadku nie pojawienia się na Starcie OS-u w LC OS załoga otrzymuje karę taryfy za OS. Pokonanie wszystkich OS-ów w ciągu dnia jest równoznaczne z zamknięciem czasu załogi ! Eliminujemy w ten sposób bzdurne pędzenie na bazę w celu zdania karty.

LIMIT CZASU NA POKONANIE OS-u. W karcie drogowej załogi znajdą informację o maksymalnym czasie, w którym należy pokonać dany OS. Jest to ważna informacja co do strategii rajdowej i ewentualnej kary za przekroczenie limitu czasu.

NUMER STARTOWY – ściśle określony numer załogi, będący podstawą klasyfikacji.

ZAŁOGA – Kierowca/Pilot ewentualnie opłacony i zgłoszony załogant (dotyczy PL2 i PL1). Brak możliwości udziału większej liczby osób w załodze.

Trasa imprezy Zmota Trophy wiedzie przez drogi gminne i powiatowe i obowiązują na niej ogólne przepisy o ruchu drogowym. Na trasie zostają wyznaczone Odcinki Specjalne, na których to zostaje rozegrana sportowa część imprezy oraz Strefa Serwisowa. Odcinki Specjalne (OS) są oznakowane biało czerwoną taśmą a miejsca Startu i Mety znajdują się w wyraźnie oznakowanych miejscach i z udziałem sędziego . Na trasie załogi poruszają się tylko i wyłącznie według szkicu drogowego tzw. roadbooka.

TARYFIKATOR KAR

Brak przejścia Badań Kontrolnych DYSKWALIFIKACJA

Niezastosowanie się do poleceń Sędziego lub Komandora DYSKWALIFIKACJA

Jazda pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających DYSKWALIFIKACJA

Samowolna jazda poza wyznaczoną na roadbooku trasą (chyba, że sędzia lub komandor po powiadomieniu o defekcie zadecydują inaczej) DYSKWALIFIKACJA

Jazda po drogach publicznych wbrew Kodeksowi Drogowemu DYSKWALIFIKACJA, możliwy również MANDAT KARNY (w gestii Policji)

Brak zaliczenia OS-u lub nieskończenie OS-u w obowiązującym limicie czasu – TARYFA ZA OS tj. Limit czasu danego OS-u + 50%

Brak zaliczenia etapu (tj. przynajmniej dwóch prób w limicie) TARYFA ZA ETAP tj. Suma wszystkich limitów czasów z danego etapu + 50%

Pomoc z zewnątrz na OS-ie – TARYFA ZA OS

Zerwanie taśm na odcinku MT lub wyraźny ponad pięciometrowy zjazd z odcinka WT 30 minut.

Jazda na OS-ie niezgodnie z kierunkiem pokonywania OS-u – TARYFA ZA OS

Zjazd z OS-u w innym miejscu niż meta OS-u – TARYFA ZA OS

Brak zapiętego Kasku na głowie – 30 min.

Uwaga! W przypadku prób wiodących przez obszary bagienne nie ma obowiązku posiadania kasku w klasach Turystyk i Przygoda – informacja u sędziego na próbie

Brak zapiętych pasów u kierowcy i pilota (jeżeli ten jest w środku pojazdu) – 30 min.

Brak taśmy ochronnej na drzewie– 30 minut

Bezmyślne i noszące znamiona aktów wandalizmu demolowanie drzew, zanieczyszczanie przyrody, spuszczanie olejów, serwisowanie bez płacht ochronnych – TARYFA ZA OS + KARY FINANSOWE po ustaleniu z włodarzami terenów.

Zgubienie, zniszczenie Karty Drogowej – 15 min.

Brak fotopunktu potwierdzającego prawidłowy przejazd – 20 min.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

W sprawach spornych wszelki decydujący głos należy do komandora imprezy oraz biura rajdu. Nie przewidujemy opcji składania protestów.

Zapraszamy wszystkich potencjalnych sponsorów imprezy do kontaktu w celu omówienia warunków sponsorskich.

Tel. kontaktowy: +48 509 570 840

Jesteśmy w stanie zapewnić ekspozycję Państwa logo na wszystkich nośnikach w czasie trwania imprezy. Takich jak naklejki, koszulki, materiały graficzne, banery reklamowe.

Logo sponsora może być eksponowane na trasie Odcinków Specjalnych, w Strefie Serwisowej oraz na Bazie Imprezy. Znaki graficzne sponsorów będą również widoczne na stronie internetowej imprezy a nazwa sponsora będzie wzmiankowana we wszelkich materiałach medialnych, które ukażą się po zakończeniu imprezy.


Reklama
Reklama
Reklama