Rozpocząłem budowę auta w 2013r, sukcesywnie modyfikowane do 2018. Przejechało kilkadziesiąt KJS głównie w mazowieckim. Od dłuższego czasu jedynie odpalane i przeganiane po mieście aby się nie zastało z uwagi na brak czasu na starty. Idealne auto do rozpoczęcia przygody z rajdami. Twingo ma szeroki rozstaw kół oraz szeroki rozstaw osi jak na auto tej klasy, silnik po swapie z Megane 1.4 K4J (a więc jeździ w klasie z CC/SC, Swift, czasem Civic) o mocy potwierdzonej wydrukiem z hamowni 105KM. Poniżej lista modyfikacji i wyposażenia, o wielu mogłem zapomnieć. Zapraszam do oględzin, jazdy próbnej gdzie opowiem całą historię auta. OC do maja, przegląd do czerwca.
Cena do rozsądnej negocjacji. W zależności jak się dogadamy mogę dołożyć dodatkowe komplety felg i opon (nalewana zima z wys bieżnikiem, bodajże 6 semislicków, komplet opon drogowych, 3 komplety alu 14", komplet opon na deszcz).
Zmiany:
wypchnięte nadkola co umożliwia zakładanie szerokich slicków i dystansów bez ryzyka obcierania
piasty przerobione ze śrub na szpilki co pozwala na szybkie wymiany kół pomiędzy odcinkami
większe tarcze i zaciski z megane
hydrauliczny ręczny pionowy z korektorem siły hamowania
spoiler na tylnej klapie
stylowa krata :) w przednim zderzaku - nie ma mowy o przegrzaniu silnika
Zawieszenie:
Przód - Billstein B6 - założony w 2018r, przebieg max 5 KJSów
Tył – gwint Ta-technix - założony w 2017r, przebieg kilkanaście startów
Silnik:
K4J – 1.4 z megane (seriyjnie 98KM)
wydech przelotowy 3,5”, końcówka al'a mugen
Większe wtryski z K4M (1.6)
skrzynia z serii JH3 o krótkich przełożeniach (jeśli dobrze pamiętam z kangoo 1.5 dci)
Środek:
klatka zgodna z załącznikiem J pomalowana w kolorze nadwozia (sport&classic Konstancin)
fotele sparco - założone używane, wizualnie nieco zmęczone
pasy 4 pkt - aktualnie no-name
kierownica z osadzeniem
duża gaśnica pod fotelem pilota
hamak na kaski
miejsce na mocowanie kół
akumulator przeniesiony do bagażnika
całkowity brak tapicerek i wygłuszeń, totalna puszka